Je něco s Vaší objednávkou špatně? Něco jsme popletli? Něco nesedí?
Dodané zboží nesouhlasí s nákupním dokladem
Pokud Vám Syslíto zabalil jiné zboží, než jste si objednali, případně na něco zapomněl, obratem mu, prosím, napiště na sysel@syslito.cz. Pro urychlení prosím uveďte číslo objednávky, své jméno, přímý kontakt na Vás a popis problému s dodaným zbožím, případně fotodokumentaci. V co nejkratší lhůtě Vás budeme kontaktovat.
Pokud chcete zboží reklamovat
Vadné zboží zašlete na adresu:
Lenka Alexanderová
Třešňová 1631/4
Ivančice 66491
Reklamační formulář je ke stažení zde
Reklamované zboží by mělo být důkladně zabaleno, aby nedošlo v průběhu přepravy k jeho poškození a balík by měl obsahovat:
- reklamované zboží včetně kompletního příslušenství
- kopii nákupního dokladu
- reklamační formulář s podrobným popisem závady
- Vaše kontaktní údaje - zejména zpáteční adresu, email a telefonní číslo.
O zboží nemám zájem, přeji si ho vrátit
Byla Vaše představa o zboží jiná? Zákazník má dle obchodních podmínek právo na odstoupení od smlouvy ve lhůtě 14 dnů. Formulář pro odstoupení od smlouvy můžete stáhnout zde